tirsdag den 16. september 2014

Solrige sensommerdage.





Weekenden kom og gik igen, uden de store strabadser. Haven skulle efterses, vi er ved at rydde op og tynde lidt ud. Er her nogen der har et godt bud, på noget bunddække som er hurtigt dækkende ?  Hvad med noget som påskeklokke ?










Vi samler nedfaldsæbler og juicer dem :-)


















Lyserøde snebær. Klemt inde mellem syrener.





Tomat.









Ærter i September.....De blev sået i sidste halvdel af Juli.



















Mary Rose med en sidste blomstring. Der er stadig mange knopper.




Lige så meget  som jeg ikke kan vente med at komme i haven i det tidlige forår, ligsådan er det med at få den lukket ned om efteråret. Jeg er mættet af alle sommerens indtryk og ser frem til gøre andre ting indedøre. Dog læses her stadig masser af haveblade :-) Jeg elsker også at læse biografier og skal netop igang med en ny. Men mere om det senere.

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke travlt med at lukke haven ned, den skal nydes til det sidste :)
    Bunddække kunne være skovmærker og rosenskovmærker.

    SvarSlet
  2. Lyder godt. Rosenskovmærker har jeg aldrig hørt om ;-) Den må jeg lige slå op :-)

    SvarSlet